Gratis bezorgd vanaf €25

Voor 22:00u besteld morgen in huis!

Altijd gekoeld verzonden

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Loading..

Product was successfully added to your shopping cart.

5

Product was successfully added to your comparison list.

Veelgestelde vragen

Voor welk tijdstip moet ik een bestelling plaatsen, als ik het de volgende dag in huis wil hebben?
Als u uw bestelling plaatst voor 23.59 uur, dan heeft u de bestelling de volgende dag in huis.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Binnen het postcodegebied wordt uw bestelling gratis bezorgd tussen 14.00-16.00 uur of tussen 16.00-18.00 uur. U kunt dit zelf aangeven bij de opties tijdens het afronden van uw bestelling. Buiten het postcodegebied is bezorging niet gratis. 

Waar wordt mijn bestelling afgeleverd als ik niet thuis?
Indien u niet thuis bent, zal onze chauffeur het pakket aanbieden bij de buren. U krijgt dan een kaartje door de brievenbus met daarop het adres waarop het pakket is bezorgd. Mochten uw buren niet thuis zijn, dan wordt u gebeld en wordt gezocht naar een passende oplossing. Dat is ook de reden waarom wij uw telefoonnummer opvragen tijdens het bestelproces. Wij kunnen u dan bereiken als er iets afwijkt omtrent uw bestelling. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Het is mogelijk om uw bestelling op de bezorgdag voor 12.00 uur te annuleren. U kunt de annulering doorgeven via: info@meatfish.nl.

Ik weet niet hoe ik kan bestellen, kunnen jullie mij helpen?
Het is niet voor iedereen vanzelfsprekend hoe een webshop werkt. Indien u hulp nodig heeft bij het plaatsen van een bestelling, kunt u ons bellen op 033-7370470. Wij zullen u dan telefonisch ondersteunen.

Wat betaal ik aan verzendkosten?
Binnen het postcodegebied is de bezorging gratis. Plaatst u een bestelling buiten het postcodegebied dan vragen wij een bijdrage van €6.95.

Kan ik jullie bellen?
Over niet-dringende zaken kunt u mailen naar: info@meatfish.nl. Uw vraag wordt dan zo snel mogelijk beantwoord. Wij bieden de garantie dat u altijd binnen twaalf uur antwoord krijgt. Wilt u direct antwoord? Bel naar 033-7370470.

Vragen en/of opmerkingen?
Heeft u vragen en/of opmerkingen? Dat horen wij graag van u. U kunt uw vraag of opmerking mailen naar info@meatfish.nl of kunt u bellen naar 033-7370470.

Hebben jullie een klantenservice?
U kunt ons altijd bereiken via info@meatfish.nl of op 033-7370470.

Hoe worden de producten verzonden?
De bestelling wordt, binnen het postcodegebied, door onszelf gekoeld vervoerd en gekoeld bij u afgeleverd. Producten buiten het postcodegebied worden in een nette, witte kartonnen doos verpakt. In deze doos bevindt zich een gel-pack die uw producten, buiten de koelkast, minimaal tien uur koel houdt.

Hoe lang kan ik vers- en vriesproducten bewaren?
Verse vlees- en visproducten zijn minimaal vier dagen houdbaar na de productiedatum. Al onze producten worden geëtiketteerd. Op dat etiket kunt u onder andere de productie- en houdbaarheidsdatum vinden. Als u onze verse producten direct invriest in de vacuümverpakking, kunt u deze tenminste twaalf maanden bewaren.

Het vlees is verkleurd, hoe komt dit?
Vlees heeft van nature een dieprode kleur. Deze kleur is afkomstig van de stof hemoglobine. Dit is een stof in de weefsels van het vlees. Onze producten worden vacuüm geleverd. Door het ontnemen van zuurstof aan de verpakking kan het rode vlees bruin uitslaan. Dit proces is volledig natuurlijk. Zodra u het vlees uit de verpakking haalt, herstelt het vlees zich en wordt het weer rood door de blootstelling aan zuurstof.
Dit proces van verkleuring bewijst dat wij geen kleurstoffen en conserveringsmiddelen aan het vlees toevoegen.

Zijn de productprijzen per kilo of per stuk?
In het bijschrift van het product ziet u de eenheid waarin u het product kunt bestellen. De aangegeven prijs is de prijs per eenheid.

Waarom worden alle producten vacuüm geleverd?
Onze vlees- en visproducten worden vers afgesneden en vervolgens vacuüm verpakt. Met deze manier van verpakken wordt alle lucht (zuurstof) uit de verpakking gehaald.
- Het vlees of de vis blijft langer vers
- De vleessappen blijven behouden
- De verpakking is compact en daarom makkelijk op te bergen in de koelkast of vriezer
- Geen geuren door luchtdichte verpakking
- Als u het verse product invriest, droogt het product niet uit

Waarom moet ik mijn telefoonnummer invoeren?
Uw telefoonnummer gebruiken wij uitsluitend als er iets afwijkt omtrent uw bestelling. Hierover willen wij graag telefonisch contact hebben, zodat wij een goede service kunnen leveren en/of een passende oplossing kunnen vinden. Wij zullen uw telefoonnummer nooit gebruiken voor commerciële doeleinden en/of delen met een derde partij.