Voor welk tijdstip moet ik een bestelling plaatsen, als ik het de volgende dag in huis wil hebben?
Als u uw bestelling plaatst voor 22:00 uur, dan heeft u de bestelling de volgende werkdag in huis.
Is het mogelijk om mijn bestelling op mijn werk te bezorgen?
Nee, helaas bezorgd Trunks niet op zakelijke adressen
Ik weet niet hoe ik kan bestellen, kunnen jullie mij helpen?
Het is niet voor iedereen vanzelfsprekend hoe een webshop werkt. Indien u hulp nodig heeft bij het plaatsen van een bestelling, kunt u ons bellen op 033 737 0470. Wij zullen u dan telefonisch ondersteunen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Het is mogelijk uw bestelling te annuleren tot 22:00 uur, de dag voor uw afgesproken leverdag. U kunt de annulering doorgeven via: info@meatfish.nl.
Wat betaal ik aan verzendkosten?
Alle verzending is gratis!
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Binnen het in de omgeving van Bunschoten wordt uw bestelling, tussen 13.00-17.00 uur, gratis bezorgd, door onze eigen chauffeurs. Buiten het postcodegebied wordt uw bestelling verzonden via Trunkrs. Uw bestelling tussen 17:00-22:00 uur bezorgd worden.
Is het mogelijk om mijn bestelling op mijn werk te bezorgen?
Nee, helaas bezorgd Trunks niet op zakelijke adressen
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Onze eigen chauffeurs hebben geen Track and Trace systeem. Maakt u zich zorgen over de levering, bel of mail ons dan.
De avondleveringen zijn wel voorzien van Track and Trace. U krijgt op uw afleverdag rond 4 uur een track en trace email.
Hoe worden de producten verzonden?
Alle bestellingen worden verpakt in een doos met een coolpack, deze coolpack zorgt ervoor dat de producten zeker 12 uur koel blijven.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Uw bestelling kan afgehaald worden bij de Weber Original Store & Weber Grill Academy Amersfoort. Uw bestelling wordt daar voor 12 uur op de leverdag gebracht. De weberstore is dinsdag t/m zaterdag tot 17:00 uur geopend.
Hoe lang kan ik vers- en vriesproducten bewaren?
Verse vlees- en visproducten zijn minimaal vier dagen houdbaar na de productiedatum. Al onze producten worden geëtiketteerd. Op dat etiket kunt u onder andere de productie- en houdbaarheidsdatum vinden. Als u onze verse producten direct invriest in de vacuümverpakking, kunt u deze tenminste twaalf maanden bewaren.
Het vlees is verkleurd, hoe komt dit?
Vlees heeft van nature een dieprode kleur. Deze kleur is afkomstig van de stof hemoglobine. Dit is een stof in de weefsels van het vlees en reageert met zuurstof. Onze producten worden vacuüm geleverd. Door het ontnemen van zuurstof aan de verpakking kan het rode vlees bruin uitslaan. Dit proces is volledig natuurlijk. Zodra u het vlees uit de verpakking haalt, herstelt het vlees zich en wordt het weer rood door de blootstelling aan zuurstof. Dit proces van verkleuring bewijst dat wij geen kleurstoffen en conserveringsmiddelen aan het vlees toevoegen.
Zijn de productprijzen per kilo of per stuk?
In het bijschrift van het product ziet u de eenheid waarin u het product kunt bestellen. De aangegeven prijs is de prijs per eenheid.
Waarom worden alle producten vacuüm geleverd?
Onze vlees- en visproducten worden vers afgesneden en vervolgens vacuüm verpakt. Met deze manier van verpakken wordt alle lucht (zuurstof) uit de verpakking gehaald. - Het vlees of de vis blijft langer vers - De vleessappen blijven behouden - De verpakking is compact en daarom makkelijk op te bergen in de koelkast of vriezer - Geen geuren door luchtdichte verpakking - Als u het verse product invriest, droogt het product niet uit.
Het product wat ik zoek staat niet in de webwinkel, kunnen jullie mij toch helpen?
Als u een product niet kan vinden in de winkel betekent dit vaak niet dat wij dit niet kunnen leveren. Wij hebben alleen producten die wij direct kunnen leveren in de winkel staan. Vraag naar het product door een mail te sturen naar info@meatfish.nl of bel 033 737 4070.
Kan ik een product ook op een ander gewicht bestellen?
Als u een product op een ander gewicht wil bestellen is dit mogelijk bij ons. De eenvoudigste manier is om het product in een veelvoud te bestellen. Vervolgens geeft u bij de opmerkingen aan graag aan 1 stuk. (Bijvoorbeeld 1 kogelbiefstuk van 600 gram, 3x200 gram bestellen)
Ook is het mogelijk om een groot stuk vlees in delen te bestellen, geef in de opmerkingen aan graag verpakken in porties van het gewenste gewicht.
Zijn jullie producten biologisch?
Wij hebben geen biologisch keurmerk. Toch is voor ons de herkomst van het vlees erg belangrijk omdat dit invloed heeft op de smaak. Wij doen ons best om eerlijke en duurzame producten te verkopen.
Kan ik jullie bellen?
Over niet-dringende zaken kunt u mailen naar: info@meatfish.nl. Uw vraag wordt dan zo snel mogelijk beantwoord. Wij bieden de garantie dat u altijd binnen twaalf uur antwoord krijgt. Wilt u direct antwoord? Bel of WhatsApp naar 033 737 0470.
Vragen en/of opmerkingen?
Heeft u vragen en/of opmerkingen? Dat horen wij graag van u. U kunt uw vraag of opmerking mailen naar info@meatfish.nl, WhatsAppen of bellen naar 033 737 0470.
Ik heb een vouchercode. Hoe kan ik hem gebruiken?
De code kan ingevuld worden tijdens het afrekenen.
Ik heb een vouchercode, maar hij werkt niet.
Als uw vouchercode niet werkt kan de actie afgelopen zijn. Denkt u dat de code toch zou moeten werken, stuur dan een mail naar info@meatfish.nl.
Hoe kan ik een vouchercode krijgen?
Vouchercodes kunnen besteld worden via de winkel om als cadeaubon weg te geven. In onze nieuwsbrief zit regelmatig een kortingscode voor een leuke actie op een bepaald product of categorie.
Er staat een verkeerde vouchercode in mijn bestelling, hoe krijg ik hem weg?
U kan in uw winkelmandje de vouchercode verwijderen. Let op! Niet tijdens het afrekenen.